در حال بارگذاری ...
  • بازنگری طرح هادی ۴۰۰۰ روستای کشور

    بنیاد مسکن با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران بتواند بازنگری طرح هادی روستا‌های اولویت دار را در دستورکار قرار دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن گفت : از حدود ۶۲ هزار روستای کشور ، در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده است .

    معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : امسال طرح هادی چهار هزار روستای کشور با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه ، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها بازنگری می‌شود .

    محمدرضا شاملو در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بنیاد مسکن گنبدکاووس اظهار کرد : بازنگری طرح هادی یک مطالبه ملی محسوب می‌شود و در بیشتر روستا‌های کشور این خواسته بر اساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت برای انجام ساخت و ساز انجام خواهد شد . بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال گذشته بازنگری طرح هادی برای بیش از چهار هزار روستا را آغاز کرده و برای سالجاری هم پیش بینی اجرای آن برای چهار هزار روستای دیگر مورد نظر است .

    معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به عبور جمعیت روستایی گلستان از میانگین کشوری ، ابراز امیدواری کرد : بنیاد مسکن با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران بتواند بازنگری طرح هادی روستا‌های اولویت دار را در دستورکار قرار دهد .

    شاملو عمران ، آبادانی و بهسازی محیط روستا‌ها را خواسته به‌حق روستاییان دانست و گفت : از حدود ۶۲ هزار روستای کشور، در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده و تلاش می‌کنیم با همراهی مردم و مسوولان استانی و شهرستانی خدمات بیشتری به روستاییان ارائه شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    نظرات کاربران