در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۲۲۰ هزار نفر از استان البرز در طرح نهضت ملی مسکن

تاکنون ۱۸ هزار و ۶۸۵ نفر از ثبت نام کنندگان استان البرز انصراف خود را اعلام کرده اند و درخواست ۱۱۴ هزار و ۸۴۲ نفر نیز طی پالایش‌های انجام گرفته ، رد شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از ثبت نام ۲۲۰ هزار و ۶۰۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان البرز با ۱۸ شهر خبر داد .

رضا خالقی درباره میزان وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در استان البرز اظهار کرد : شهر جدید هشتگرد ، فردیس و نظرآباد ۳ شهر دارای بیشترین متقاضی در استان البرز به ترتیب با ۱۴۱ هزار و ۹۴۳ نفر، ۵۲ هزار و ۷۳ نفر و ۸ هزار و ۲۵۵ نفر هستند .

وی تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن استان البرز با ۱۸ شهر را ۲۲۰ هزار و ۶۰۱ نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد ۳۷ هزار و ۳۰۰ نفر در انتظار بررسی و ۳۹ هزار و ۸۵۴ نفر در انتظار تایید استعلام هستند .

خالقی خاطرنشان کرد : تاکنون ۱۸ هزار و ۶۸۵ نفر از ثبت نام کنندگان استان البرز انصراف خود را اعلام کرده اند و درخواست ۱۱۴ هزار و ۸۴۲ نفر نیز طی پالایش‌های انجام گرفته ، رد شده است . همچنین تا کنون ۶ هزار و ۱۹۶ نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند که از شهرهای آسارا ، فردیس ، نظرآباد و شهر جدید هشتگرد بوده اند .

وی از تخصیص ۶ هزار و ۵۳ واحد خبر داد و افزود : بیشترین میزان تخصیص مربوط به شهر جدید هشتگرد با ۵ هزار و ۴۵۸ واحد بوده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

نظرات کاربران