در حال بارگذاری ...
  • مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس در همکاری با سازمان ثبت رفع می‌شود

    اخذ سند مالکیت واگذار شوندگان اراضی از اهم مسائل مدیران شهر جدید پردیس بوده و پیگیری این موضوع جهت تسریع رفاه و رضایت شهروندان که قانونا مالک هستن ، انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال از رفع مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس در همکاری با سازمان ثبت خبر داد .

    حسین معصوم در خصوص پیگیری دستور رییس‌جمهوری برای حفاظت از اراضی شهر جدید پردیس و ممانعت از زمین‌خواری ، گفت : به منظور برخورد با زمین‌خواری و رفع مشکلات شهر پردیس اقدامات جدی در حال اجراست . هم‌ا‌کنون با هماهنگی سازمان ثبت در صدد رفع مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس و برخورد با زمین‌خواران هستیم .

    معصوم ادامه داد : اخذ سند مالکیت واگذار شوندگان اراضی از اهم مسائل مدیران شهر جدید پردیس بوده و پیگیری این موضوع جهت تسریع رفاه و رضایت شهروندان که قانونا مالک هستن ، انجام می‌شود .

    وی ضمن تشکر از دستگاه قضا و اهتمام ویژه ریاست محترم قوه قضاییه در برخورد با مفاسد بالاخص زمین خواران بر پیگیری دستور رییس‌جمهور بر این مهم تاکید کرد .

    وی پیش‌تر اعلام کرده بود که یکی از مسائل عمده پردیس انجام معاملات غیرقانونی و انجام معاملات قول‌نامه‌ای با یک چندم قیمت است . همچنین فعالیت بنگاه‌های املاک بدون مجوز نیز از دیگر معضلات پردیس عنوان شده بود .




    نظرات کاربران