در حال بارگذاری ...

تاکید بر سرعت بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن و رفع موانع آن در نشست شورای مسکن استان یزد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست شورای مسکن استان به ریاست استاندار و سایر اعضا عضو این شورا در محل استانداری یزد برگزار شد .

تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مورد تاکید قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود از سوی استاندار تصمیمات شایسته ای اخذ شد که قطعا باعث شتاب گیری این طرح در استان خواهد شد .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه نشست های تخصصی شورای مسکن استان و به تبع آن شوراهای مسکن شهرستان ها بازوی توانمند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است افزود : با جدیت و پشتکار جناب آقای دکتر فاطمی استاندار محترم یزد و همچنین فرمانداران ، شهرداران و کارگزاران این طرح ملی و همچنین همکاری سازنده کلیه دستگاهای عضو این شورا ، استان یزد نسبت به سایر استانها وضعیت قابل قبولی در طرح نهضت ملی مسکن دارد ، که با پیگیری بیشتر بایستی رتبه های بالاتری را کسب نماید .

در ادامه خواجه رضایی با اشاره به مصوبات این نشست افزود : در این جلسه موضوعات مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن شامل بررسی تامین زمین ، پیشرفت پروژه ها ، صدور پروانه ها ، بررسی زیرساخت ها و رفع موانع موجود و نیز مسایل و مشکلات آماده سازی پروژه های در دست اقدام مورد بررسی قرار گرفت .




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

|

با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

نظرات کاربران