در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۴۷۱۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان

    در ثبت نام جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز ۷۷ هزار و ۵۷۲ نفر در شهرستان زاهدان نیز در سامانه ثبت نام کرده اند که بر اساس بررسی های صورت گرفته و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تاکنون ۶ هزار و ۲۱ متقاضی مورد تایید نهایی قرار گرفته‌ اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : در حال حاضر چهار هزار و ۷۱۷  واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۴۵ درصد در شهرستان زاهدان در دست ساخت است .

    ابوالفضل مهدیار در جلسه شورای مسکن شهرستان زاهدان اظهار داشت : در حال حاضر چهار هزار و ۷۱۷  واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۴۵ درصد در شهرستان زاهدان در دست ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان شود .

    وی ادامه داد : همچنین در ثبت نام جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز ۷۷ هزار و ۵۷۲ نفر در شهرستان زاهدان نیز در سامانه ثبت نام کرده اند که بر اساس بررسی های صورت گرفته و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تاکنون ۶ هزار و ۲۱ متقاضی مورد تایید نهایی قرار گرفته‌ اند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : در مجموع ۵۲۵۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در حال ساخت است که علاوه بر ایجاد اشتغال فرصت مناسبی را برای رونق واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید مصالح ساختمانی فراهم کرده است .  

    وی با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ دولت، تولید مسکن به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و رفع کمبود آن است ، ادامه داد : احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر ایجاد امید برای خانه دار شدن بین اقشار کم در آمد و فعال کردن بخش های مختلف صنعت سبب اشتغال افزون بر سه هزار نفر در سیستان و بلوچستان شده است .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    نظرات کاربران