در حال بارگذاری ...

واگذاری سایت ۱۲۳۲ واحدی مسکن مهر پیشوا به شهرداری شهرستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با هدف توسعه شهری ، خدمت رسانی به شهروندان و تحقق کاربری ها سایت مسکن مهر پیشوا ، طی یک تفاهم نامه به شهرداری این شهرستان واگذار می شود .

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : واحدهای مسکونی این سایت به کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان واگذار شده و ۴۰۰  واحد باقیمانده نیز با متمم جدید تفاهم نامه به ارگان های خدمات رسان و اقشار محروم و ضعیف جامعه واگذار خواهد شد . تاکنون در حوزه خدمات روبنایی دو مدرسه احداث شده و مطالبق قوانین و ضوابط تحویل و تحول سایتها و مصوبات شورای مسکن مقرر گردید که کل سایت به شهرداری واگذار گردد .

محبت خواه در خصوص مفاد تفاهم نامه و صورتجلسه تحویل سایت به شهرداری پیشوا گفت : در اختیار قراردادن چهارقطعه زمین در سایت مذکور با کاربری پارک و فضای سبز با حفظ مالکیت دولت ،ارائه صورت وضعیت خدمات روبنایی توسط شهرداری جهت واگذاری و تهاتر قطعات با کاربری تجاری و قیمت کارشناسی همچنین احداث کلانتری ، آتش نشانی ،معابر و فضای سبز با قطعات واگذاری شده مطابق مصوبه هیات نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تایید و تنفیذ سازمان ملی از جمله موارد تفاهم نامه اخیر شهرداری پیشوا و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است .

وی واگذاری کاربری های غیرمسکونی را طبق ضوابط در قبال ارائه طرح و اعتبار مصوب به متولیان اعلام کرد و گفت : در غیر اینصورت در قالب مزایده قطعات به فروش خواهد رسید .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران