در حال بارگذاری ...

تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میرجاوه

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : زمین لازم برای اجرای چهار سال طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میرجاوه تامین شد .

ابوالفضل مهدیار در جلسه شورای مسکن شهرستان میرجاوه با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تولید مسکن به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و رفع کمبود آن است ، اظهار داشت : سهم شهرستان میرجاوه در طرح نهضت ملی مسکن ۵۴۴ واحد مسکونی در افق چهار ساله است که زمین مورد نیاز آن بطور کامل تامین شده است .

وی ادامه داد : افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و دهک های یک تا سه در شهرستان میرجاوه در اولویت واگذاری واحدهای مسکونی طرح نهضت مسکن قرار دارند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در این جلسه ضمن تعیین سهم آماده سازی متقاضیان، شهرداری میرجاوه بعنوان متولی آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن تعیین شد .




مطالب مرتبط

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

|

تمامی موجران و مستاجران باید در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند .

|

واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

|

تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص پروژه شده اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده اند همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می رسند .

|

نظرات کاربران