در حال بارگذاری ...

امتیاز واگذاری زمین و مسکن به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر

متقاضیان می توانند طبق روال قبلی به سامانه های حمایتی وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده ، در بخش نوع سرپرستی گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت : خانوارهایی که فرزند سوم متولد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد دارند , می توانند از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی برخوردار شوند .

محمد حسین پناهی فر گفت : این خانوارها می توانند برای بار دوم از امکانات دولتی استفاده کنند ، یعنی حتی اگر فرم "ج" شان به اصطلاح قرمز باشد در صورت واجد شرایط بودن متقاضی استفاده از این مزیت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی به ایشان تعلق می گیرد .

وی تصریح کرد : متقاضیان که مشمول شرایط فوق الذکر باشند ، می توانند طبق روال قبلی به سامانه های حمایتی وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده ، در بخش نوع سرپرستی گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

پناهی فر تاکید کرد : هر ثبت نام به معنای پذیرش قطعی نیست ، مرحله پالایش اطلاعات توسط وزارت راه و شهرسازی به صورت خودکار انجام خواهد شد و متقاضیان می بایست پروفایل خود را به صورت دوره ای رصد کنند تا برای سایر اقدامات قانونی فرآیند ها انجام شود و پیامک برای آنها ارسال شود .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

چنانچه موجر ، سقف اجاره بها را رعایت نکند ، بر اساس تبصره (یک) ماده (هفت) قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره بها ، مشمول معافیت‌های مالیاتی نمی‌شود .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

نظرات کاربران