در حال بارگذاری ...
  • برنامه ریزی برای بازنگری طرح های هادی روستایی استان تهران

    طرح های هادی روستایی با اهدافی از جمله ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، تأمین عادلانه امکانات و خدمات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی ، تولیدی و رفاهی ، بهبود مسکن روستائیان و خدمات عمومی و محیط زیستی اجرایی می شود و هدف اصلی آن افزایش رونق تولیدات روستایی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه بازنگری طرح های هادی روستایی طی دو سال اخیر خبر داد و گفت : در جلسات کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی عشایری و آمایش سرزمین بازنگری طرح های هادی روستاهای تهران در اولویت است .

    خلیل محبت خواه از بازنگری سه طرح روستایی در جلسه جدید کارگروه امور زیر بنایی مرتبط با روستای قمی آباد شهر قلعه نو ، محمودآباد شهر خاوران و حاج موسی در بخش آفتاب شهرستان تهران خبر داد و گفت : بازنگری طرح های هادی روستایی که دو سال از عمر آنها می گذرد ضروری و در دستور کار این اداره کل است .

    وی افزود : طرح های هادی روستایی با اهدافی از جمله ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، تأمین عادلانه امکانات و خدمات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی ، تولیدی و رفاهی ، بهبود مسکن روستائیان و خدمات عمومی و محیط زیستی اجرایی می شود و هدف اصلی آن افزایش رونق تولیدات روستایی است .

    لازم به ذکر است که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسئولان کل نهادها و دستگاه های ذیربط از اعضاء کارگروه زیر بنایی هستند .




    مطالب مرتبط

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    نظرات کاربران