در حال بارگذاری ...
  • اجرای فاز جدید و عملیاتی پروژه بهتاب-۲ برنامه اسکان بشر ملل متحد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران از اجرای فاز جدید و عملیاتی پروژه «بهتاب-۲» برنامه اسکان بشر ملل متحد خبر داد .

    آرمان خورسند مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران در نشست مشترک با مجری پروژه برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) در ایران ، با بیان اینکه این کمیته در حال پیگیری موضوعات مرتبط با همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) است ، گفت : یکی از حوزه‌های همکاری پروژه «بهتاب ۲» (پشییبانی اضطراری از بیمارستان‌ها و سکونت‌گاه‌های ایمن‌تر) است که بخش مطالعاتی پروژه با همکاری مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی و سازمان مجری ساختمان و تاسیسات عمومی ، در حال انجام است .

    همچنین افشین کلانتری مجری پروژه «بهتاب ۲» در این نشست گفت : ما طی هفته گذشته از چند بیمارستان در ایران بازدید به عمل آوردیم و در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستیم که کدام یک از بیمارستان‌ها برای انجام طرح‌های برنامه اسکان بشر ملل متحد ، مناسب و اقدام برای آن ضروری است و در اولویت قرار دارد .

    وی از اعلام آمادگی دولت ایران برای انجام پروژه‌های تاب آوری بیمارستان‌ها در برابر زلزله ، استقبال کرد و افزود : ما منتظر مدارک سه بیمارستان یادشده برای شروع فاز مطالعاتی کار هستیم و به محض اینکه به جمع‌بندی برسیم ، پس از تنظیم یادداشت تفاهم همکاری ، فعالیت را در این زمینه با کمک شرکت مجری آغاز خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    در سفری که سفیر ژاپن روز گذشته به ساری داشت و در سایه این سفر مذاکراتی انجام شد و در برنامه قرار گرفت تا بهتاب ۳ که شامل مطالعات مقاوم‌سازی ، انجام اجرای مقاوم‌سازی اجزای غیر سازه‌ای و همچنین اجزای سازه‌ای و استفاده از تکنولوژی جداسازهای لرزه ای است ، در برنامه همکاری‌های ...

    |

    این برنامه به‌صورت مشترک و با راهبری شرکت بازآفرینی شهری ایران و مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط اعم از وزارتخانه‌ها، شهرداری‌ها و مراکز پژوهشی در سطوح ملی و محلی با همکاری دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در تهران و کمیته ملی اسکان بشر ج. ا. ایران در کشور اجرا می‌شود .

    |

    نظرات کاربران