در حال بارگذاری ...
  • مخالفت با الحاق ۱۸.۷ هکتار اراضی به محدوده شهر میبد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار یزد با الحاق ۱۸.۷ هکتار اراضی به محدوده شهر میبد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مخالفت کرد .

    دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار و رییس شورای‌ برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد مصوبه شورا را با موضوع مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر میبد ابلاغ کرد .

    در متن مصوبه آمده است : شورایعالی شهرسازی و معماری در جلسه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ مصوبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد موضوع الحاق ۱۸.۷ هکتار اراضی به محدوده شهرمیبد در راستای قانون جهش تولید مسکن را با توجه به صورتجلسه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ کمیته فنی شماره یک مورد بررسی قرارداد و با توجه به مفاد نامه شماره  ۲۳۰۵/م/۱۲۰ مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰سازمان نقشه‌برداری کشور با الحاق مذکور مخالفت کرد .




    مطالب مرتبط

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار کرمانشاه مصوبه شورا را در خصوص الحاق اراضی پشته کش به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران