در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان مهرستان

    شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی شهرستان مهرستان به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در اردیبهشت ماه جاری خبر داد .

    سرهنگ‌ غلامرضا سراوانی اظهار داشت : طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی دولتی شهرستان مهرستان مشاهده شد متخلفان در زمینی به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ مترمربع اقدام به دیوار کشی کرده اند که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی به اعاده اراضی به وضعیت قبل و آزادسازی اراضی دولتی اقدام شد .

    وی ادامه داد : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان با توجه به مسوولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می کند .

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند .




    مطالب مرتبط

    جلوگیری از هرگونه اخلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت ، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین خواران و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    نظرات کاربران