در حال بارگذاری ...
  • کم‌کاری دستگاه‌های خدمات رسان در مسکن مهر هشتگرد

    با وجود آن‌ که ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده ، اما عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان مانع بزرگی برای سکونت متقاضیان در این واحدها شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حالی ساخت‌ و ساز واحدهای مسکن مهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده که به واسطه کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بخش قابل توجهی از واحدها قابل سکونت نیستند .

    در شهر جدید هشتگرد حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد حدود ۳۹ هزار واحد در قراردادهای سه‌جانبه ، حدود ۱۰ هزار واحد دو جانبه و حدود ۱۰۰۰ واحد نیز خودمالکی است .

    از کل واحدهای مسکن مهر حدود ۳۵ هزار واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است . حدود ۳۰۰۰ هزار واحد افتتاح و ۴۵۰۰ واحد هنوز افتتاح نشده است . همچنین حدود ۳۰۰۰ واحد فروش اقساطی شده و از مجموع ۳۵ هزار واحد ۳۱ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود ۴ هزار واحد باقیمانده است .

    با وجود آن‌ که ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده ، اما عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان مانع بزرگی برای سکونت متقاضیان در این واحدها شده است .

    به‌عنوان مثال در بخش خدمات آبرسانی ، حدود ۱۲۵۰۰ واحد فاقد کنتور آب بوده و بیش از ۳۰۰۰ واحد نیز هنوز فاقد انشعاب آب هستند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران