در حال بارگذاری ...

احداث ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

با اقدامات مطلوب صورت گرفته سال گذشته ۶ پروژه تاسیسات عمومی و ساختمان های دولتی شامل بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان ، فرمانداری شهرستان های نیمروز و میرجاوه ، مجتمع فرهنگی ، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان های هامون و نیمروز و نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زابل با مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۷۳ متر مربع در سراسر استان تکمیل و به بهره برداری رسید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در دست احداث است .

عطاء اله اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در دست احداث است ، اظهار داشت : ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون ، تفتان و گلشن ، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران ، پارک اداری در شهرستان های زهک ، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل از مهمترین پروژه های  ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل در استان به شمار می رود .

وی همچنین مصلی شهر زاهدان ، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز ، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های زاهدان ، مهرستان ، سوران و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد و افزود : زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد .

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : با اقدامات مطلوب صورت گرفته سال گذشته ۶ پروژه تاسیسات عمومی و ساختمان های دولتی شامل بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان ، فرمانداری شهرستان های نیمروز و میرجاوه ، مجتمع فرهنگی ، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان های هامون و نیمروز و نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زابل با مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۷۳ متر مربع در سراسر استان تکمیل و به بهره برداری رسید .




مطالب مرتبط

تمامی موجران و مستاجران باید در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند .

|

ساختمان فرمانداری باوی در دو طبقه به صورت سازه فلزی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان های اداری احداث می شود .

|

پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال جاری به بهره‌برداری برسد .

|

ساختمان فرمانداری آغاجاری در ۲ طبقه و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

نظرات کاربران