در حال بارگذاری ...

انتصاب سرپرست جدید شرکت عمران پردیس/لزوم شفاف‌سازی تملک غیرقانونی ۱۵۵۳ واحد مسکن مهر در دولت قبل

بر اساس سامانه کدال در سال ۱۳۹۹ ، شرکت عمران پردیس تعداد ۱۵۵۳ واحد مسکونی در جریان ساخت مسکن مهر را به بهانه فاقد متقاضی بودن تملک کرده است . از این تعداد ۱۴۳ واحد به مبلغ ۲۹۲ میلیارد ریال (۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری به نقل از خبرگزاری تسنیم ، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، سرپرست جدید شرکت عمران پردیس منصوب شد .

با حکم جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی ، امیرحسین جابر انصاری به‌عنوان سرپرست جدید شرکت عمران پردیس منصوب شد . وی سابقه سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تهران را در کارنامه کاری خود دارد .

جابر انصاری جایگزین پیمان پیرفرشی می‌شود که اواخر دی ماه سال گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران به‌عنوان سرپرست شرکت عمران پردیس منصوب شده بود .

بر اساس سامانه کدال در سال ۱۳۹۹ ، شرکت عمران پردیس تعداد ۱۵۵۳ واحد مسکونی در جریان ساخت مسکن مهر را به بهانه فاقد متقاضی بودن تملک کرده است . از این تعداد ۱۴۳ واحد به مبلغ ۲۹۲ میلیارد ریال (۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) فروخته شده است .

بر اساس اعلام سازمان حسابرسی کشور ، رویه مذکور برخلاف اهم رویه‌های حسابداری شرکت و استانداردهای حسابداری است . اعمال تعدیلات از این بابت در صورت‌های مالی ضروری است ، لیکن به دلیل عدم دسترسی به مستندات لزوم تعیین میزان آن در شرایط حاضر برای سازمان حسابرسی امکان‌پذیر نیست .

۱۴۳ واحد فروخته شده توسط شرکت عمران پردیس به‌طور متوسط به قیمت حدود ۲۰۴ میلیون تومان (برای هر واحد) فروخته شده است . در حالیکه در سال مورد اشاره (۹۹) متوسط قیمت واحدهای آماده مسکن مهر در فازهای مختلف شهر پردیس حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده ، یعنی حدود ۶۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار .

انتظار می‌رود سرپرست جدید شرکت عمران پردیس به ماجرای تملک واحدهای مسکن مهر و فروش آنها با قیمت پایین رسیدگی کرده و اطلاع‌رسانی لازم را در این رابطه انجام دهد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

نظرات کاربران