در حال بارگذاری ...

رفع مشکلات قرارداد پروژه ۶۰۰۰ واحدی دولت‌آباد در دستور کار اداره‌ کل راه و شهرسازی کرمانشاه

مشکلاتی در قرارداد این پروژه وجود دارد که استاندار کرمانشاه نیز بر پیگیری رفع آن تاکید کرده است ؛ لذا در حال حاضر پیگیر رفع این مشکلات هستیم و با رفع آن ، در شورای مسکن هم سایر موارد پروژه مطرح خواهد شد تا شاهد افزایش سرعت کار این پروژه باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه شش هزار واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهرک دولت آباد کرمانشاه ، از پیگیری و رفع مشکلات قرارداد این پروژه خبر داد .

مهرداد آهکی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه شش هزار واحدی دولت آباد کرمانشاه ، با اشاره به شروع کار پروژه مذکور در شهرک دولت آباد ، از اواخر بهمن ماه سال گذشته ، گفت : این پروژه در قالب اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان به اجرا درآمده است . در این پروژه ساخت شش هزار واحد مسکونی در قالب ساختمان‌های شش طبقه در دستور کار قرار دارد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هم اکنون در حال انجام است ، عنوان کرد : مشکلاتی در قرارداد این پروژه وجود دارد که استاندار کرمانشاه نیز بر پیگیری رفع آن تاکید کرده است ؛ لذا در حال حاضر پیگیر رفع این مشکلات هستیم و با رفع آن ، در شورای مسکن هم سایر موارد پروژه مطرح خواهد شد تا شاهد افزایش سرعت کار این پروژه باشیم .

آهکی بر رفع دیگر مشکلات احتمالی از جمله فاضلاب و کنترل آب‌های سطحی در محدوده اجرای این پروژه تاکید و اظهار کرد : با رفع مشکلات قرارداد به زودی برنامه زمانبندی و پیشرفت و پایان کار این پروژه مشخص خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم کیفیت بالا در اجرای این پروژه ، گفت : تمام ابزارها برای اجرای هرچه با کیفیت تر این پروژه را به کار می‌گیریم .




مطالب مرتبط

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

|

طرح جامع شهر و افق جمعیتی با توجه به نرخ رشد تهیه خواهد شد و بر اساس مجموعه مطالعات صورت‌گرفته در ابعاد مختلف جهت تامین نیاز مسکونی و خدماتی جمعیت اضافه شونده و همچنین جبران کاستی‌های وضع موجود شهر تنظیم خواهد شد .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

|

نظرات کاربران