در حال بارگذاری ...
  • حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن که با دریافت پیامک به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند

    در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ۸۴ شهر تاکنون ثبت نام انجام شده است که این اداره کل با سایر ادارات و ارگان های عضو شورای مسکن استان و دیگر دستگاه ها مکلف به تامین زمین و احداث مسکن در آن شهرها است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت می‌کنند اگر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند حذف می شوند .

    محمودرضا طالبان گفت : متقاضیانی که تاکنون چندین مرحله پیامک دریافت کرده اند و به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکرده اند پرونده آنان رد درخواست و از طرح نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد . تاکنون ۴۱۵۸۵۸ نفر جهت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون ۶۲ هزار نفر بصورت نهایی تایید شده اند و ۱۷۸ هزار نفر نیز در حال بررسی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر مربوط به شیراز و شهر جدید صدرا و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد : ۱۷۵ هزار نفر نیز تاکنون به دلیل نداشتن شرایط لازم که همان شرایط فرم "ج"، سابقه مالکیت و سابقه سکونت هست از طرح نهضت ملی رد درخواست و حذف شده اند .

    محمودرضا طالبان متذکر شد : در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ۸۴ شهر تاکنون ثبت نام انجام شده است که این اداره کل با سایر ادارات و ارگان های عضو شورای مسکن استان و دیگر دستگاه ها مکلف به تامین زمین و احداث مسکن در آن شهرها است .

    ور در خصوص وضعیت تامین زمین تاکنون توسط این اداره کل جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود : تاکنون برای اجرای این طرح بزرگ ملی ۲۴۰۰ هکتار زمین مهیا شده که تلاش برای افزایش این مقدار زمین با جدیت ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور ، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضائی به نهضت ملی تبدیل کنیم .

    |

    نظرات کاربران