در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر

    تاکنون در این شهرها ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است . در اجرا این طرح ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت و تخفیف هزینه نظام مهندسی و پروانه ساخت ارائه می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از آغاز ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و گفت : در اجرا این طرح ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و تخفیف هزینه نظام مهندسی و پروانه ساخت ارائه می‌شود .

    علیرضا مقدم با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرها و روستاها یکی از سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی است اظهار داشت : ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف در حال اجرا است .

    وی با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن است گفت : تاکنون در این شهرها ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است . در اجرا این طرح ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت و تخفیف هزینه نظام مهندسی و پروانه ساخت ارائه می‌شود .

    مقدم از اجرا طرح بهسازی مسکن روستایی خبر داد و بیان کرد : در اجرا این طرح امسال ۲ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی روستایی بهسازی و نوسازی می‌شود که در قالب طرح مقاوم‌سازی اجرایی شده است .

    وی از افزایش تسهیلات بانکی برای اجرا طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی خبر داد و افزود : وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با سود ۵ درصد پرداخت می‌شود از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که نقش مهمی در تسریع این طرح دارد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    نظرات کاربران