در حال بارگذاری ...
  • الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی به همراه امام جمعه و فرماندار منوجان از الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه بازید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان منوجان به همراهی امام جمعه و فرماندار این شهر گفت : امروز با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان منوجان از پروژه های در دست اقدام این اداره کل بازدید شد از جمله زمین های الحاق شده به شهر منوجان به مساحت  ۷۰ هکتار که می توان از آن به عنوان ساخت مسکن درطرح نهضت ملی مسکن  استفاده کرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی از ساختمان ثبت احوال و استخر شنای منوجان بازدید کرد در تشریح این دو پروژه بیان کرد : ثبت احوال این شهرستان با مساحت ۴۱۵ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری ساختمان اصلی آن به پایان می رسد و تا کنون ۱۳ هزار میلیون ریال در این خصوص هزینه شده و برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال نیاز است .

    وی ادامه داد : همچنین استخر شنای شهرستان منوجان با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع  و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است . که این پروزه هم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران