در حال بارگذاری ...

لزوم تسریع در رفع ایرادات ثبت نامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مردم استان اصفهان که متقاضی طرح‌های ملی مسکن بوده و اقدام به ثبت نام نمودند ، پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اتمام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان بر لزوم تسریع در رفع ایرادات ثبت نامی تاکید کرد .

امیر زاغیان اظهار کرد : متقاضیان طرح‌های ملی مسکن که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن ، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام ، اشتباه درج نموده اند ، درصورت سبز بودن استعلام‌های سه گانه می‌توانند تا پایان ماه جاری با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن  و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند .   

وی با تاکید بر تسریع در رفع ایرادات ثبت نامی اذعان داشت : مردم استان اصفهان که متقاضی طرح‌های ملی مسکن بوده و اقدام به ثبت نام نمودند ، پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند .    

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد : در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست ، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین انجام می‌شود .    

وی با اشاره به لزوم بارگذاری تعهد نامه محضری مردان مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن اذعان داشت : متقاضیان مرد مجرد دارای ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال تمام می بایست فرم تعهدنامه محضری مبنی بر ارائه عقدنامه رسمی ازدواج دائم را از سامانه دریافت نمایند و پس از تکمیل و ثبت محضری ، در سامانه بارگذاری کنند . 




مطالب مرتبط

عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

|

در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

|

طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

|

نظرات کاربران