در حال بارگذاری ...

الحاق ۳۸ هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای طرح نهضت ملی مسکن

تاکنون الحاق به محدوده ۹ شهر استان در راستای نهضت ملی مسکن به تایید کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده و طرح و بررسی سایر اراضی شناسایی شده در همین راستا جهت الحاق به محدوده شهر بجنورد و دیگر شهرهای استان در دستورکار جلسات آتی کارگروه زیربنایی قرار دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با طرح جامع - تفصیلی شهرهای حصار گرمخان و پیش قلعه و الحاق ۳۸ هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت گردید .

دومین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری در مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به ریاست سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و روسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار گردید که در آن طرح جامع - تفصیلی شهرهای حصار گرمخان و پیش قلعه و الحاق ۳۸ هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : پس از ارائه مشاور طرح جامع - تفصیلی دو شهر مذکور و استماع نظرات اعضای کارگروه، کلیات طرح جامع - تفصیلی این دو شهر به تایید رسید و مقرر گردید پس از انجام اصلاحات ، جهت طی سایر مراحل قانونی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه گردد .

وی افزود: همچنین موضوع الحاق ۳۸ هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن که در سال گذشته در گارگروه زیربنایی مطرح و در جلسات کارشناسی مورد تدقیق قرار گرفته بود، پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه گردد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد : تاکنون الحاق به محدوده ۹ شهر استان در راستای نهضت ملی مسکن به تایید کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده و طرح و بررسی سایر اراضی شناسایی شده در همین راستا جهت الحاق به محدوده شهر بجنورد و دیگر شهرهای استان در دستورکار جلسات آتی کارگروه زیربنایی قرار دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

|

با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

|

نظرات کاربران