در حال بارگذاری ...
  • حذف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که با دریافت پیامک به دفاتر پیشخوان مراجعه نکنند

    بیش از ۴۱۶ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که ۸۳ هزار نفر تاکنون تایید نهایی شده اند و ۱۴۸ هزار نفر نیز در انتظار بررسی هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس که پیامک دریافت کرده اند باید هرچه سریعتر به دفاتر پیشخوان منتخب در سطح استان مراجعه کنند .

    محمودرضا طالبان گفت : چنانچه این متقاضیان به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه نکنند از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد . بیش از ۸۰ دفتر پیشخوان در شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا و جهرم به صورت تمام وقت در خدمت متقاضیان این طرح هستند که مدارک مورد نیاز آنان را در سامانه بارگذاری نمایند .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت : در دیگر شهرهای استان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط دفاتر تسهیلگری و یا بنیاد مسکن شهرستان کار پیش خواهد رفت . مردم می توانند برای اطلاع از نام و نشانی دفاتر پیشخوان منتخب به وبسایت اداره کل راه و شهرسازی فارس مراجعه کنند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در ادامه گزارشی از آمارهای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس ارائه داد و گفت : بیش از ۴۱۶ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که ۸۳ هزار نفر تاکنون تایید نهایی شده اند و ۱۴۸ هزار نفر نیز در انتظار بررسی هستند .

    طالبان اضافه کرد : تعداد ۱۸۵ هزار متقاضی نیز به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف و یا رد درخواست شده اند .




    مطالب مرتبط

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    نظرات کاربران