در حال بارگذاری ...
  • آن دسته از متقاضیان مسکن مهر که کارت قسط دریافت نکرده اند سریعا مراجعه ‌کنند

    قریب به ۳۷ هزار متقاضی هنوز کارت اقساط خود را در استان تهران دریافت نکرده اند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پایان خرداد ماه را پایان زمان دریافت کارت تقسیط مسکن مهر استان تهران اعلام کرد .

    خلیل محبت خواه گفت : متقاضیان مسکن مهرمی بایست نهایتا تا پایان خرداد ماه جاری نسبت به دریافت کارت اقساط مسکن مهر با اقساط ۴ یا ۷ درصدی مراجعه کنند .

    وی گفت : متقاضیان با توجه به ابلاغ بند ۴ تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ موضوع افزایش نرخ تسهیلات مسکن مهر به نرخ ۱۸٪ توسط بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی ، می بایست هر چه سریعتر به بانک ها مراجعه کنند و درصورت عدم مراجعه جهت انجام و پیگیری ، عملیات اقساط تسهیلات مسکن مهر واگذار شده به متقاضیان تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ مشمول افزایش نرخ تسهیلات به میزان ۱۸٪ خواهد بود .

    شایان ذکر است مهلت زمانی ارائه شده قابل تمدید نیست .

    لازم به ذکر است قریب به ۳۷ هزار متقاضی هنوز کارت اقساط خود را در استان تهران دریافت نکرده اند . 




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران