در حال بارگذاری ...
  • بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت شهر به شهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن از بررسی پیشرفت این طرح به صورت شهر به شهر و پروژه به پروژه در این سازمان خبر داد .

    علیرضا صادقیان‌فر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای دور جدید جلسات تامین زمین برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بررسی میزان پیشرفت این پروژه‌ها در استان هاست گفت : در این نشست‌ها برای آسیب شناسی و رفع موانع موجود بر سر پیشرفت کار در استان‌ها تلاش می‌کنیم .

    وی بر تطبیق و یکسان سازی آمار و اطلاعات موجود در دستگاه ها تاکید کرد و افزود : در این نشست ها تمامی اطلاعات و مسائل موجود بین استان و ستاد مطابقت داده می شود تا در آینده دچار مشکل نشویم .

    نشست تامین زمین و بررسی پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای هفته در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شده و تا ۴ خرداد ماه با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی تمامی استان ها ادامه می‌یابد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران