در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت هزار و ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر گلمان

    برای عمل به وعده دولت طرح ملی مسکن در دو قسمت ۲ میلیون واحدی اجرا می‌شود که عملیات اجرایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز شده و مابقی نیز تا شهریور ماه آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی گفت : طی سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی ، عملیات اجرایی ساخت ۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که از این تعداد ۱۰ هزار واحد مربوط به شهر گلمان است .

    رستم قاسمی در حاشیه بازدید از محل آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن گفت : طبق وعده دولت و بر اساس قانون طی ۴ سال ۴ میلیون مسکن ساخته ‌خواهد شد . خانه سازی در ایران به طور طبیعی بیش از یک سال طول می‌کشد ، بنابراین برای عمل به وعده دولت طرح ملی مسکن در دو قسمت ۲ میلیون واحدی اجرا می‌شود که عملیات اجرایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز شده و مابقی نیز تا شهریور ماه آغاز خواهد شد .

    وی ادامه داد : در سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی ، عملیات اجرایی ساخت ۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که از این تعداد ۱۰ هزار واحد مربوط به شهر گلمان است . از ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهر گلمان در آذربایجان غربی با توجه به واریزی مردم ، ساخت ۱۸۰۰ واحد آغاز می‌شود .

    قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی گفت : با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم ، دولت نیازهای عمومی پروژه‌های طرخ نهضت ملی مسکن از جمله مدرسه ، پارک ، ورزشگاه ، مسجد و ... را خود برعهده می‌گیرد تا شاهد نواقص طرح‌های گذشته نباشیم .

    وزیر راه و شهرسازی از تصویب شهر گلمان به عنوان شهر رسمی و مستقل طی هفته پیش رو خبر داد و گفت : نواقص موجود در این منطقه از جمله درمانگاه ، کلانتری و دیگر موارد به زودی مرتفع خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ ...

    |

    نظرات کاربران