در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پروژه‌های بازآفرینی شهری آذربایجان غربی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به بازدید میدانی از محلات هدف بازآفرینی و بررسی وضعیت پروژه‌های استان آذربایجان غربی پرداخت .

    محمد آئینی در ادامه سفرهای استانی خود به همراه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و همزمان با سفر هیات دولت در آذربایجان غربی حضور یافت و به بازدید میدانی از محلات هدف بازآفرینی و بررسی وضعیت پروژه‌های این استان پرداخت .

    از جمله پروژه‌های مورد بازدید دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در این سفر می‌توان به پروژه خانه سلامت محله وکیل‌آباد واقع در سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه اشاره کرد .

    به گفته آئینی این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی دارد و چنانچه همت بیشتری صورت گیرد ، ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید .

    علاوه بر این ۶ پروژه دیگر به مبلغ قرارداد ۸ میلیارد تومان در دست اجراست .

    محمد آئینی در ادامه این سفر طی جلسه‌ای با حضور کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و معاونین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر به بررسی مشکلات و مسایل مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری پیرانشهر پرداختند .

    از موارد مطرح شده در این جلسه می‌توان به مشارکت ۵۰ درصدی در فاز اول دیواره چینی کانال شین‌آباد به مبلغ دو میلیارد تومان و مشارکت ۴۰ درصدی در ساخت مدرسه اشاره کرد .

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این جلسه بر نقش تاثیرگذار ستادهای بازآفرینی شهرستانی در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی تاکید کرد و خواستار برگزاری مستمر این ستادها در سطح شهرستان و نیز استان شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی اقدامات قابل‌توجهی را به انجام رسانده است . در ابتدای دولت سیزدهم یکهزار و ۲۴۵ پروژه نیمه تمام در این بخش باقیمانده بود که ما تمامی تلاش خود را صرف کردیم تا این پروژه‌های رها شده ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

    |

    نظرات کاربران