در حال بارگذاری ...
  • اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد به ۶۴ هزار واحد رسید

    احداث ۱۸ هزار و ۵۸۰ واحد در برنامه سال‌جاری بنیاد مسکن قرار دارد که ۱۴ هزار واحد در حال احداث هستند و بخشی از واحدها نیز که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۶۴ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد خبر داد .

    حمیدرضا سهرابی در خصوص میزان پیشرفت و شروع به کار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تامین و متقاضیان پالایش شده اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شد که بررسی این میزان اراضی به منظور الحاق به بافت و یا تغییر کاربری و یا تفکیک در حال انجام است .

    معاون بنیاد مسکن همچنین از معرفی ۷۰ هزار نفر متقاضی به بنیاد برای معرفی به پروژه‌های نهضت ملی خبر داد و افزود : از ۷۰ هزار متقاضی معرفی شده ۶۴ هزار نفر به پروژه‌ها معرفی شده‌اند که عملیات اجرایی ۶۴ هزار واحد نیز در مرحله اجرا قرار گرفته است .

    احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی شهری با پیشرفت مناسب

    سهرابی در خصوص سایر برنامه‌های بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی شهری توضیح داد : احداث ۱۸ هزار و ۵۸۰ واحد در برنامه سال‌جاری بنیاد مسکن قرار دارد که ۱۴ هزار واحد در حال احداث هستند و بخشی از واحدها نیز که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در طرح کلان دولت سیزدهم برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت کند و بر تکمیل و تحویل آنها به متقاضیان با مشارکت خود متقاضیان همت گمارد .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    نظرات کاربران