در حال بارگذاری ...
  • موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات ودیعه مسکن

    کسانی که در سال‌های گذشته وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند می‌توانند مابه‌التفاوت را تقاضا کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان در تهران ، ۷۰ میلیون تومان در مراکز استان‌ها و ۴۰ میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد .

    محمود محمودزاده گفت : وام ودیعه مسکن به همه کسانی که فاقد مسکن هستند و از امکانات تسهیلات ودیعه در سال‌های گذشته استفاده نکردند تعلق می‌گیرد .

    محمودزاده در خصوص شرایط ثبت‌نام دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کرد : متقاضیان باید به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن بخش مربوط به ودیعه مسکن مراجعه و درخواست و اطلاعات خود را ثبت کنند . کسانی که در سال‌های گذشته وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند می‌توانند مابه‌التفاوت را تقاضا کنند .

    وی در خصوص بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن گفت : تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان ، در مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت ۵ سال است .

    محمودزاده افزود : به منظور بازپرداخت تسهیلات مسکن دو مدل از سوی وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد شد که فردا بررسی و نتیجه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    نظرات کاربران