در حال بارگذاری ...
  • پیگیری جدی تأخیرات عملکردی پیمانکاران به ویژه در حوزه مسکن مهر

    مدیران به جدیت تأخیرات تمامی پیمانکاران در عملکرد اجرایی به ویژه در حوزه مسکن مهر را پیگیری و بررسی کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسات پایش سه شهر جدید پرند ، هشتگرد و پردیس بر پیگیری جدی تاخیرات عملکردی پیمانکاران به ویژه در حوزه مسکن مهر و استخراج فوری نیازهای منطقه‌ای و کمبود فضاهای شهری تاکید شد .

    جلسات پایش سه شهر جدید پردیس ، پرند و هشتگرد با حضور علیرضا جعفری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران عامل شهرهای مذکور و سایر مدیران مربوطه طی روزهای گذشته با دستور کار بررسی عملکرد پروژه های مسکن مهر ، بررسی عملکرد آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و تأمین زمین ، پروژه های عمرانی روبنایی و زیربنایی و مترو و همچنین پروژه های مشارکتی برگزار شد .

    جعفری در این جلسات با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه های مسکن مهر بیان کرد: تمامی شهرها به ویژه سه شهر نام برده شناسنامه دقیقی از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر باقیمانده تهیه کرده و شرایط کنونی هر پروژه در زمینه های گوناگون را ذکر کنند . تمامی شهرها پروژه های روبنایی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد را در اولویت قرار داده و آن ها را برای افتتاح و بهره برداری تا پایان شهریورماه آماده کنند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مدیران عامل باید هرچه سریعتر تمامی پروژه های روبنایی ساخته شده که هنوز از سوی نهادهای خدمات رسان و اجرایی به بهره برداری نرسیده اند را تعیین تکلیف کنند گفت : مدیران به جدیت تأخیرات تمامی پیمانکاران در عملکرد اجرایی به ویژه در حوزه مسکن مهر را پیگیری و بررسی کنند .

    مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در طول این جلسات به تهیه بسته تهاتری تأمین مالی پروژه های مسکن مهر در ابعاد اراضی و مستغلات و … در شهرهایی که دارای مشکل مذکور هستند تأکید کرده و گفت : تهیه و پرداخت مطالبات پیمانکاران سریعا در دستور کار قرار گیرد .

    جعفری همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به استخراج و نیازهای منطقه ای هر شهر و کمبود فضاهای خدماتی آن ها اشاره کرد و گفت : مدیران عامل به فوریت این اقدام را انجام و همراه با آماده سازی اراضی شهر برای تأمین مالی پروژه های مختلف با محوریت تکمیل مسکن مهر در دستور کار خود قرار دهند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

           

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    نظرات کاربران