در حال بارگذاری ...
  • تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای برج ، ینگه قلعه و کلاته شهید آذرسا در استان خراسان شمالی

    پیرو مصوبه گروه کاری آمایش سرزمین و محیط زیست و با عنایت به جایگاه محور باباامان به عنوان فرصتی جهت سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، موضوع تجدیدنظر در جانمایی ایستگاه میانی زباله شهر بجنورد نیز در این جلسه مطرح شد و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا ، مقرر گردید بازدیدی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط بعمل آمده و نتیجه در جلسه آتی مطرح گردد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با جانمایی ۴ طرح در زمینه کشاورزی و دامپروری و ۱ طرح در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی و تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای برج ، ینگه قلعه و کلاته شهید آذرسا در سومین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت گردید .

    سومین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری در مورخ ۳ خرداد ۱۴۰۱ و به ریاست سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و رؤسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار گردید که پرونده هایی از ۵ شهرستان بجنورد ، گرمه ، فاروج ، اسفراین و شیروان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : از ۹ پرونده ای که در این جلسه مطرح شد ، ۳ پرونده در شهرستان بجنورد ، ۲ پرونده در شهرستان شیروان ، ۲ پرونده در شهرستان فاروج و از شهرستانهای گرمه و اسفراین هر کدام یک پرونده مطرح شد که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا و ایجاد فعالیت در خارج از حریم شهرها بوده است .

    وی اظهار داشت : از بین پرونده های مطرح شده ، ۴ پرونده در زمینه دامپروری و ۱ پرونده در زمینه جانمایی نیروگاه خورشیدی بود که هر ۵ پرونده مورد موافقت کارگروه قرار گرفت . همچنین موضوع توسعه ناحیه صنعتی شهید محمدزاده شهرستان گرمه در این جلسه مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت . بازنگری طرح هادی روستاهای برج ، ینگه قلعه و کلاته شهید آذرسا نیز دیگر مصوبه کارگروه بود که مقرر شد پس از انجام اصلاحات ، به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال گردد .

    وی اضافه کرد : پیرو مصوبه گروه کاری آمایش سرزمین و محیط زیست و با عنایت به جایگاه محور باباامان به عنوان فرصتی جهت سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، موضوع تجدیدنظر در جانمایی ایستگاه میانی زباله شهر بجنورد نیز در این جلسه مطرح شد و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا ، مقرر گردید بازدیدی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط بعمل آمده و نتیجه در جلسه آتی مطرح گردد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان ابراز امیدواری کرد با جابجایی ایستگاه میانی زباله ، زمینه جابجایی دیگر فعالیت های ناسازگار از این پهنه باارزش فراهم آمده و بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری در زمینه جذب گردشگر و بهبود چهره ورودی شهر بجنورد فراهم گردد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    نظرات کاربران