در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مراقب پیامک‌های جعلی باشند

    اخیرا پیامک‌هایی از طرف برخی افراد سودجو به متقاضیان نهضت ملی مسکن غالباً با محوریت پرداخت آورده ارسال می‌شود که در این خصوص به متقاضیان هشدار داده می شود از باز کردن هرگونه لینک درج شده در پیامک های دریافتی از شماره‌های شخصی خودداری کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه لینک درج شده در پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند .

    عباس یوسف زاده در این خصوص گفت : از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درخواست می کنم  تا از باز کردن هرگونه لینک داخل پیامک‌های ناشناس با موضوعاتی مثل واریز وجه خودداری کنند و آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه ، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز نمودن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شماره های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند .

    وی گفت : اخیرا پیامک‌هایی از طرف برخی افراد سودجو به متقاضیان نهضت ملی مسکن غالباً با محوریت پرداخت آورده ارسال می‌شود که در این خصوص به متقاضیان هشدار داده می شود از باز کردن هرگونه لینک درج شده در پیامک های دریافتی از شماره‌های شخصی خودداری کنند .

    یوسف زاده در پایان گفت : این اداره کل به هیچ وجه درخواست واریز وجه به صورت الکترونیکی و پیامکی نخواهد داشت و هرگونه واریز وجه تنها از طریق بانک های عامل و پس از طی مراحل اداری انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

    |

    نظرات کاربران