در حال بارگذاری ...
  • احداث و تکمیل بیمارستان‌های میاندوآب و سلماس با ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار

    بیمارستان میاندوآب با ۳۵۰ تخت در حال تحکیم بستر و شروع عملیات ساخت اسکلت قرار دارد . بیمارستان میاندوآب در ۶ طبقه در زمینی به مساحت ۴۸ هزار و ۳۸۷ مترمربع و در ساختمانی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد . پیش‌بینی شده که این بیمارستان که احداث آن از سال  ۱۳۹۹ آغاز شده با اعتبار ۹۰۰ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۴ تکمیل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند احداث و تکمیل بیمارستان‌های میاندوآب و سلماس از تکمیل این پروژه‌ها با اعتبار ۱۴۰۰ میلیاردتومان خبر داد .

    علی نبیان با اشاره به اینکه در هفته گذشته بازدیدی از روند احداث بیمارستان‌های در حال احداث استان‌آذربایجان غربی داشته است ، گفت : بیمارستان سلماس با ۲۲۸ تخت یکی از بیمارستان‌هایی است که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها از سال ۱۳۹۲ در حال ساخت است . این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۳۸۴ مترمربع و در ساختمانی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۹ مترمربع در دست ساخت است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : بیمارستان سلماس در سه طبقه و با هزینه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود که پیش‌بینی شده تا این بیمارستان که از سال۱۳۹۲  آغاز شده پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل شود به و بهره‌برداری برسد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در ادامه از آغاز احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی میاندوآب خبر داد و گفت : بیمارستان میاندوآب با ۳۵۰ تخت در حال تحکیم بستر و شروع عملیات ساخت اسکلت قرار دارد . بیمارستان میاندوآب در ۶ طبقه در زمینی به مساحت ۴۸ هزار و ۳۸۷ مترمربع و در ساختمانی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد . پیش‌بینی شده که این بیمارستان که احداث آن از سال  ۱۳۹۹ آغاز شده با اعتبار ۹۰۰ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۴ تکمیل شود .

    گفتنی است ، بیمارستان‌های سلماس و میاندوآب از جمله بیمارستان‌هایی هستند که در سفر رییس‌جمهور در هفته ‌آخر اردیبهشت‌ماه امسال (۱۴۰۱) مورد بازدید هیات دولت قرار گرفت.




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران