در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

تاکنون ۳۲۶۰ واحد مسکونی ساخته شده است و پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در سطح استان با توجه به عملکرد شرکت‌های سازنده تا ۶۰ درصد بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اعلام ثبت نام بیش از ۵۲ هزار و ۶۵۵ نفر در طرح نهضت ملی استان گفت : عملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است .

سید محمود دستغیبی میزان ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان را ۵۲ هزار و ۶۵۵ نفر برشمرد و افزود : تاکنون ۲۴ هزار و ۷۱۶ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تعداد ۳۷۰۶ نفر انصراف داده‌اند و تعداد مجردین نیز ۳۸۰۷ نفر است و از این تعداد ۳۴۲۹ نفر نفر آورده مالی خود را واریز کرده اند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اعلام سهمیه چهار ساله استان در طرح نهضت ملی مسکن که ۴۲۹۰۴ واحد است ، خاطرنشان کرد : بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای خورموج ، برازجان ، دیلم ، کنگان ، عالی شهر بوده است .

دستغیبی با اعلام آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در ۷ شهر استان بیان کرد : تاکنون ۳۲۶۰ واحد مسکونی ساخته شده است و پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در سطح استان با توجه به عملکرد شرکت‌های سازنده تا ۶۰ درصد بوده است .

وی در مورد پالایش ها گفت : پالایش توسط دستگاه های متولی ساخت در حال انجام است و در اغلب شهرها پالایش‌ها به اتمام رسید است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره اینکه دراستان بوشهر برای احداث ۳۱۶۹۱ واحد مسکونی تامین زمین  انجام شده است ، بیان کرد : درشهرهای گناوه و جم مشکل تامین زمین وجود دارد .

دستغیبی با اعلام اینکه در استان بوشهر دو شهر جدید مسکونی ساخته خواهد شد ، گفت : با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی و نیاز استان دو شهر جدید نایبند و عالیشهر در استان ساخته خواهد شد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در مورد اجرای بیمه کیفیت گفت : در حال پیگیری اجرای بیمه کیفیت در واحدهای مسکونی و پروژه های در حال انجام هستیم .

دستغیبی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در استان هنوز تکمیل نشده است ، تاکید کرد : دو پروژه ۲۴۲ واحدی برازجان و ۱۴۴ واحدی خورموج در مرحله ۶۰ درصدی ساخت است که حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

|

نظرات کاربران