در حال بارگذاری ...
  • سقف تسهیلات ساخت مسکن با رعایت فناوری‌های نوین ۶۰۰ میلیون تومان شد

    رقم تسهیلات برای این دسته از سازندگان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و سایر شهرها ۴۵۰ میلیون تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و سایر کلان شهرها به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد .

    محمود شایان از افزایش سقف تسهیلات ساخت برای سازندگان رعایت کننده فناوری‌های نوین در تهران ، کلانشهرها ، مراکز استان‌ها و سایر شهرها خبر داد .

    مدیرعامل بانک مسکن گفت : بانک مسکن به سازندگان حرفه‌ای که واحدها را با استفاده از مصادیق فناوری‌های نوین و با رعایت کاهش مصرف انرژی بسازند در تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، قم ، کرج ، اهواز ، بندرعباس ، بوشهر ، قم ، ساری ، رشت ، کیش و قشم ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند .

    شایان افزود : رقم تسهیلات برای این دسته از سازندگان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و سایر شهرها ۴۵۰ میلیون تومان است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل کارگروه تعیین سقف اجاره بها در گلستان بر اساس مصوبه شورایعالی مسکن کشور خبر ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

    |

    نظرات کاربران