در حال بارگذاری ...
  • تاکید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر نقش‌آفرینی در طرح جهش تولید مسکن

    یکی از بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربه‌فرد خود را ارائه کند ، نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن است که باید در استان‌ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق با قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بازمدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن نقش آفرین باشد .

    سومین نشست مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری با مدیران استانی با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

    مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست ، هدف اصلی شرکت را ارتقاء عملکرد و ارائه خدمات منحصربه فرد به جامعه هدف با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خواند و گفت : امسال با همه همکارانم در این شرکت باید بکوشیم با کار بیشتر و افزایش درآمد همزمان با کاهش هزینه‌ها‌ ، طبق استانداردهای لازم رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم .

    وی با اشاره به اینکه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید تلاش کنند ، عنوان کرد : یکی از بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربه‌فرد خود را ارائه کند ، نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن است که باید در استان‌ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق با قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد .

    کیانپور ادامه داد : کار در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و پروژه‌های فعال‌ ، در زمان‌هایی که حتی به دلیل شرایط نامساعد جوی و آلودگی هوا تعطیل می‌شود ، تعطیل نیست و باید طبق برنامه زمانبندی شده و طبق روند پیشرفت پروژه و کارگاه‌ها فعال باشد و خدمات آزمایشگاهی خود را بر اساس تعهد اولیه به پیمانکار و کارفرمایان ارائه کند .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد : مدیران استانی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان دریغ نکنند و طبق قرارداد و در زمان مقرر بدون تاخیر خدمات خود را ارائه کنند، به طور مستمر از پروژه‌ها بازدید میدانی داشته باشند و تعامل خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و استانی برقرار کنند .

    در این نشست علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره ، خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع ، فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی و مدیران استانی شامل علی کریمی بنایی از آزمایشگاه استان مازندران ، مهدی ساعدی آزمایشگاه استان کرمان ، محمدرضا جعفری آزمایشگاه استان هرمزگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران