در حال بارگذاری ...

مردان مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران پیگیر روند تکمیل ثبت نام باشند

تاکنون ۱۱۰ هزار نفر مرد مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن شهرهای استان تهران ثبت نام کرده اند که تعداد زیادی از آنها مدارک خود را بارگذاری کرده اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان مرد مجرد طرح نهضت ملی مسکن خواست مراحل ویرایش ثبت نام خود را تکمیل کنند .

خلیل محبت خواه از متقاضیان مرد مجرد طرح نهضت ملی مسکن خواست فرم تعهد محضری را تکمیل و پس از ثبت در دفاتر اسناد رسمی در صفحه خود بارگذاری کنند .

وی از متقاضیان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل به ادارات شهرستانی محل ثبت نام مراجعه کرده ، فرم تعهد محضری را دریافت و مابقی مراحل بارگذاری را با راهنمایی ادارات شهرستانی استان تهران طی کنند .

محبت خواه در پایان گفت : تاکنون ۱۱۰ هزار نفر مرد مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن شهرهای استان تهران ثبت نام کرده اند که تعداد زیادی از آنها مدارک خود را بارگذاری کرده اند .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

نظرات کاربران