در حال بارگذاری ...
  • صدور سند مالکیت برای اراضی تصرفی بدون معارض تسهیل می‌یابد

    الحاق اراضی به محدوده ، اعطای سند به مساکن ساخته شده در اراضی دولتی و حل مشکلات تعاونی‌ها از مسائل مورد پیگیری مردم شهرستان سردشت است که با جدیت دنبال می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : باتوجه به لزوم تعیین تکلیف اراضی تصرفی بدون معارض ، فرایندهای صدور سند مالکیت برای صاحبان املاک و ساختمان‌های احداثی در این اراضی تسهیل می‌یابد .

    علیرضا فخاری در جلسه بررسی روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در سردشت ، اظهار داشت : مقرر شده صاحبان املاک و ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی بدون معارض با پرداخت قیمت کارشناسی صاحب زمینی که در آن واحد مسکونی ساخته‌اند شوند . 

    وی در خصوص روند طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سردشت تصریح کرد : از ۶ هزار و ۸۰۰ خانوار ثبت‌نامی در شهرستان سردشت تاکنون ۲ هزار واجد شرایط شناسایی شده‌اند . 

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : اراضی مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سردشت شناسایی شده تا در اجرای طرح به کارگیری شوند . الحاق اراضی به محدوده ، اعطای سند به مساکن ساخته شده در اراضی دولتی و حل مشکلات تعاونی‌ها از مسائل مورد پیگیری مردم شهرستان سردشت است که با جدیت دنبال می‌شود .

    وی افزود : حضور در شهرستان سردست منجر شد تا از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم و پیگیری این موارد نیز در اولویت ما خواهد بود . 

    سهمیه شهرستان سردشت از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بوده و ۴۰ هکتار زمین برای اجرای طرح در نظر گرفته شده است .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران