در حال بارگذاری ...
  • انجام برنامه ریزی لازم برای ساخت ٢ هزار و ۵٠٠ واحد سهمیه بوکان از طرح نهضت ملی مسکن

    تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۲۸ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ٢ هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان است که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام شده است . 

    علیرضا فخاری به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان در نشست بررسی مسائل حوزه مسکن شهرستان بوکان افزود : حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد . همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر اعتبار لازم مصوب شده است . 

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت : تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به راه‌های ارتباطی استان از اولویت‌های این اداره کل است . 

    سیدمحسن حمزه‌لو بیان کرد : تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۲۸ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد . 

    در ادامه جلسه اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان بوکان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و راهکارهای لازم برای این مسائل مطرح شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    نظرات کاربران