در حال بارگذاری ...
  • تامین بیش از ٣ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در پیرانشهر

    از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان تاکنون ٢ هزار و ٢٩١ نفر واجد شرایط و باقی افراد در دست بررسی هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر ٣.٣۵ هکتار زمین تأمین شده است .

    علیرضا فخاری در جلسه بررسی روند اجرایی طرح‌ نهضت ملی مسکن در پیرانشهر بیان کرد : اراضی مورد نیاز برای ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر از طریق استفاده از اراضی ملی و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی و الحاق به محدوده تأمین و مشکلی از این بابت وجود ندارد . تاکنون در شهرستان پیرانشهر ۵ هزار و ۵۵٩ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند .

    معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان تاکنون ٢ هزار و ٢٩١ نفر واجد شرایط و باقی افراد در دست بررسی هستند .

    فخاری بیان کرد : در خصوص مسائل مرتبط با تعاونی‌های فرهنگیان پیرانشهر که مسئله صدور سند برای اعضای تعاونی وجود دارد مقرر شد با مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان مراحل صدور سند تسریع یابد . الحاق اراضی به محدوده شهری نیز در برخی اراضی این شهرستان باید بررسی تا از پدیده توسعه غیراصولی بافت شهری جلوگیری شود . 

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت : اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر شناسایی شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز می‌شود .

    سیدمحسن حمزه‌لو بیان کرد : در کنار اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن ، طرح‌های بازآفرینی شامل احداث کانال دفع آب‌های سطحی ، توسعه شبکه فاضلاب شین‌آباد و ساخت مدرسه ١٢ کلاسه شین آباد در شهرستان پیرانشهر اجرا می شود .




    مطالب مرتبط

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع ...

    |

    نظرات کاربران