در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف مشکلات پروژه‌های مسکونی شهرستان آران و بیدگل

    در این شهرستان چهار هزار و ۳۱۱ نفر جهت بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت کردند . ثبت نام‌ها برای شهرهای آران و بیدگل ، ابوزیدآباد ، نوش آباد و سفید شهر انجام پذیرفته که تا کنون در مجموع یکهزار و ۷۵۲ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان آران و بیدگل ، مسکن مهر نوش آباد و بازآفرینی منطقه یحیی آباد تعیین تکلیف شدند .

    امیر زاغیان در جریان سفر به شهرستان آران و بیدگل ضمن بازدید از پروژه طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، روند اجرای این پروژه را در محل مورد بررسی قرار داد .  

    وی در این سفر پس از احصا مسائل و مشکلات اجرایی پروژه طرح نهضت ملی مسکن ، مبحث تامین اراضی مورد نیاز ، الحاق به محدوده و ... را بررسی کرد و در جلساتی که در حاشیه این سفر با مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد مشکلات موجود تعیین تکلیف و در رابطه با آن تصمیم گیری شد .  

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت : در این شهرستان چهار هزار و ۳۱۱ نفر جهت بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت کردند . ثبت نام‌ها برای شهرهای آران و بیدگل ، ابوزیدآباد ، نوش آباد و سفید شهر انجام پذیرفته که تا کنون در مجموع یکهزار و ۷۵۲ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند .  

    زاغیان با اشاره به تعیین تکلیف شدن مبحث مسکن مهر نوش آباد اذعان داشت : در سفر به شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی انجام پذیرفت به مشکلات منطقه یحیی آباد رسیدگی شد .  

     وی با بیان اینکه در این رابطه اعتبارات لازم جهت ساماندهی به راه و شهرسازی تخصیص داده شده گفت : در سال گذشته ، ۳۰۰ میلیون تومان از محل بازآفرینی برای ساخت مدرسه اختصاص یافت و امسال نیز ۴.۵ میلیارد تومان برای تکمیل مدرسه و سه میلیارد تومان برای روشنایی یحیی آباد دیده شده است .  




    مطالب مرتبط

    مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران