در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد ماه

    به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد .

    معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن خبر داد .

    بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان ، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران ، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز می‌شود .

    به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود . سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران ، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوبه و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است . نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    نظرات کاربران