در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند

    به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ «قانون جهش تولید مسکن» به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند .

    بهزاد کردلو با اشاره به پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ، گفت : طبق اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت متبوع ، ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ماه از طریق «سامانه طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی» به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز می‌شود . بر این اساس پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران ، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز خواهد شد .

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت : به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ «قانون جهش تولید مسکن» به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود .

    کردلو با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران ، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است ، بیان داشت : نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است .

    ۳ هزار و ۳۷۶ نفر حائز شرایط در استان زنجان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

    وی با اشاره به اینکه اعطای وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است ، متذکر شد : متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۳۹۹.۷.۱ باشد .‌

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، با یادآوری اینکه طی سال گذشته ۲۲ هزار و ۶۶۲ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، افزود : از این تعداد ثبت نامی ، تا پایان سال گذشته سه‌ هزار و ۳۷۶ نفر حائز شرایط در استان زنجان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند و مبلغ پرداختی به این تعداد حدود ۸۴۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بوده است .

    کردلو در پایان میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در شهر زنجان را ۷۰ میلیون تومان و سایر شهرستانهای استان را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، یاسر دستمالچیان با بیان اینکه سه قانون جهش تولید مسکن ، قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن اجاره بها و قانون نظام ثبت اموال ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    نظرات کاربران