در حال بارگذاری ...

وام کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد

سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است . همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است .

علیرضا قاری‌قرآن در خصوص جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار داشت : ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود .  

 وی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات از ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است اذعان داشت : سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است . همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد . افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند .

وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است . عنوان کرد : در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند . در سال ۱۴۰۰ ، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند . 




مطالب مرتبط

اجرای طرح‌های تشدید حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان و همچنین پشتیبانی خوب مجموعه قضایی و انتظامی استان اصفهان موجب امنیت پایدار در راستای حفظ بیت‌المال در این حوزه شده است .

|

بسته تشویقی بافت‌های تاریخی با عنوان «راهکارهای تشویقی احیا و تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی» در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسیده است که هدف آن حمایت از رونق‌بخشی و ارتقای کیفیت سکونت در بافت‌های تاریخی است .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

نظرات کاربران