در حال بارگذاری ...
  • وام کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد

    سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است . همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است .

    علیرضا قاری‌قرآن در خصوص جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار داشت : ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود .  

     وی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات از ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است اذعان داشت : سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است . همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد . افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند .

    وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است . عنوان کرد : در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند . در سال ۱۴۰۰ ، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند . 




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    با توجه به‌ اینکه شهر اصفهان به پشتوانه ظرفیت های تاریخی ، اقتصادی و اجتماعی بر اساس مصوبه ۱۳۹۷ شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تحت عنوان «اتخاذ رویکرد نوین در تهیه طرح های جامع شهری» از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور برای تهیه برنامه ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    نظرات کاربران