در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان

تاکنون ۱۱۳.۲ هکتار زمین جهت نهضت ملی مسکن تامین شده است و ۹۵ هکتار نیز در مراحل صدور مجوز کارگروه امور زیربنایی استان است که امکان ساخت ۷۳۳۲ واحد در شرق استان را تا کنون فراهم نموده است و با تصویب ۹۵ هکتار ۸۶ درصد زمین مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط تامین خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان با اعلام ثبت نام ۱۹۰۱۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن از آغاز عملیات اجرایی ۱۱۸۸ واحد مسکونی خبر داد .

امیرعمیدی از ثبت نام ۱۹۰۱۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : با انجام پالایش ها ۱۰۶۰۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند که از این تعداد ثبت نامی ۱۵۲۸ نفر مجرد هستند و تا کنون ۸۴۱۴ نفر نیز انصراف و رد درخواست داده اند . 

مدیرکل راه و شهرسازی شاهرود با اعلام اینکه ۹۰ درصد پالایش ها انجام شده است ، گفت : از مجموع کل واجدین شرایط تا کنون ۳۱۷ نفر آورده خود را واریز کرده اند .

عمیدی تعداد واحدهای مسکونی ۴ ساله در نظر گرفته شده برای شرق استان سمنان ۹۸۲۶ واحد برشمرد و گفت : تاکنون ۱۱۳.۲ هکتار زمین جهت نهضت ملی مسکن تامین شده است و ۹۵ هکتار نیز در مراحل صدور مجوز کارگروه امور زیربنایی استان است که امکان ساخت ۷۳۳۲ واحد در شرق استان را تا کنون فراهم نموده است و با تصویب ۹۵ هکتار ۸۶ درصد زمین مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط تامین خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان بیشترین استقبال را در شاهرود عنوان کرد و گفت : فقط در شهر رویان مشکل تامین زمین داریم که در حال توافق با مالکین هستیم .

عمیدی با اعلام انجام پروژه ها در شرق استان سمنان گفت : عملیات اجرایی تعداد ۱۱۸۸ واحد مسکونی در دست اقدام است و از این تعداد ۲۴۰ واحد از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن دارای پیشرفت فیزیکی  ۳۵ درصد هستند و ۵۱۶ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد ، در ضمن تعداد ۴۳۲ واحد از مسکن مهر خود مالک فاقد متقاضی نیز به پروژه نهضت ملی تبدیل و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال تکمیل است .




مطالب مرتبط

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

نظرات کاربران