در حال بارگذاری ...

رقابت ۱۹۶۱۹ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان اصفهان

داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از هفت رشته معماری ، شهرسازی ، ترافیک ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی و نقشه‌برداری از شروط ورود به این آزمون است همچنین متقاضیانی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می‌کنند حتما باید سه سال از مدرک کارشناسی آنها گذشته باشد .  

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : با توجه به ثبت نام های بعمل آمده در سطح استان اصفهان ۱۹۶۱۹ نفر در آزمون ورود به حرفه تیر و شهریور ۱۴۰۱ به رقابت می‌پردازند .

عمار شهیر اظهار داشت : ثبت نام آزمون های ورود به حرفه در ادیبهشت ماه سال جاری برگزار شد که تعداد ۱۹ هزار و ۶۱۹ نفر در استان اصفهان برای دریافت پروانه اشتغال به کار اقدام به ثبت نام کردند . از این تعداد ۱۹ هزار و ۱۴۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت ، طراحی و اجرا) ، عمران صلاحیت‌های(نظارت ، محاسبات ، اجرا ، طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) ، تاسیسات‌ مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات‌ برقی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک بودند .  

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : در این استان ۹۷ نفر برای رشته‌های کاردانی شامل معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه‌برداری ، تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی ، ۲۷۱ نفر برای آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و ۱۱۱ نفر نیز برای آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ ثبت نام کردند . داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از هفت رشته معماری ، شهرسازی ، ترافیک ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی و نقشه‌برداری از شروط ورود به این آزمون است همچنین متقاضیانی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می‌کنند حتما باید سه سال از مدرک کارشناسی آنها گذشته باشد .  

شهیر خاطرنشان کرد : در استان اصفهان آزمون رشته معماری (طراحی) پنجشنبه ۲۳ تیرماه با حضور یکهزار و ۹۹۴ متقاضی و آزمون‌های تستی سایر رشته‌ها روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود .  




مطالب مرتبط

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

|

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

نظرات کاربران