در حال بارگذاری ...

ثبت نام ۵۱۸۴۴ نفر در آزمون های ورود به حرفه و دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسان در استان تهران

تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رقابت ۵۱۸۴۴ نفر برای آزمون دریافت پروانه اشتغال به کار در استان تهران خبر داد .

خلیل محبت خواه گفت : تعداد ۵۱۸۴۴ نفر برای دریافت پروانه اشتغال به کار و آزمون ورود به حرفه کاردانی در آزمون های تیرماه و شهریور ماه سال جاری به رقابت می پردازند .

وی گفت : این متقاضیان در آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت ، طراحی و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات ، اجرا ، طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی ، طرح و اجرای بهسازی) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات برقی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می پردازند .

محبت خواه در ادامه گفت : همچنین تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندکان در آزمون گفت : آزمون طراحی برای رشته معماری پنج شنبه ۲۳ تیرماه جاری و برای بقیه رشته ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر همکاران راه و شهرسازی دماوند در راستای اخذ ۵۳۲ هکتار سند تک برگ اراضی پلاک ...

|

۱۷.۵ درصد از جمعیت کل کشور ساکن استان تهران اند که از این تعداد ۳۶ درصد جمعیت استان تهران ساکن در سکونتگاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند، هدف‌گذاری اداره کل در سال ۱۴۰۳ رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این بافت‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ است که در شهر تهران با مصوبات ...

|

نظرات کاربران