در حال بارگذاری ...

اجرای حکم خلع ید ، تخریب و رفع تصرف دو پلاک ثبتی ارزشمند در منطقه رودبار قصران

شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه های ملی با ما همراه باشند ، شماره تماس ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشاهدات تصرف شهروندان و حضور سریع و به موقع در محل های مورد نظر است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر چندین ماهه برای رفع تصرف و استیفای حقوق بیت المال در منطقه رودبار قصران خبر داد .

خلیل محبت خواه گفت : قریب به ۱۶ هزار متر مربع از پلاک های ثبتی یک و ۱۹ اصلی واقع در اراضی ملی و دولتی پس از پیگیری های جدی و مستمر همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای اجرای احکام قضایی و در معیت نماینده دادستان ، مامورین کلانتری توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل قلع و قمع و رفع تصرف فوری و به بیت المال اعاده شد .

وی ارزش زمین‌های آزاد شده را بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و از کارمنسجم صورت گرفته در تمام حوزه های راه و شهرسازی در راستای حفظ و حراست بیت المال و سرمایه نسلهای آتی تقدیر و تشکر کرد .

محبت خواه از تعامل نیروی انتظامی ، قوه قضائیه و دادستانی در اجرای حکم صادره و کار سخت و طاقت فرسای انجام شده قدردانی کرد و افزود : شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه های ملی با ما همراه باشند ، شماره تماس ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشاهدات تصرف شهروندان و حضور سریع و به موقع در محل های مورد نظر است .

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت : اعاده مالکیت‌های دولت منوط به تعامل ، یکدلی و هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های دیگر است و اگر سرمایه های طبیعی برای نسلهای آینده حفظ نشود در مقابل آیندگان شرمسار خواهیم بود .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

نظرات کاربران