در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۴ هکتار از اراضی شرکت نفت جهت طرح نهضت ملی مسکن مشگین شهر مورد توافق قرار گرفت

    این توافق در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار موضوع ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به تملک دولت و به نمایندگی این اداره کل انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن ۱۴.۵ هکتار از اراضی شرکت نفت اردبیل در شهرستان مشگین شهر جهت احداث مسکن مورد توافق راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گرفت .

    محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از توافق راه و شهرسازی استان اردبیل با شرکت نفت در تحقق طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : با هدف خانه دار شدن اقشار فاقد مسکن در شهرستان مشگین شهر شرکت نفت اردبیل ۱۴.۵ هکتار از اراضی خود در این شهرستان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اختصاص به این امر قرار داد .

    وی افزود : زمین مورد نیاز جهت احداث مساکن نهضت ملی مسکن در شهرستان مشکین شهر تامین شده و با توجه به توافق به عمل آمده ، هیچ مشکل و محدودیتی در خصوص تعداد متقاضیان مسکن این شهرستان نخواهیم داشت .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : این توافق در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار موضوع ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به تملک دولت و به نمایندگی این اداره کل انجام شده است . کل زمین مورد نیاز جهت احداث مساکن نهضت ملی در شهرستانهای استان برای متقاضیان واجد شرایط که نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند فراهم شده است.




    مطالب مرتبط

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران