در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۹۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

    برای ۴ سال زمین برای ساخت آماده شده با هماهنگی سایر ارگان‌ها زمین‌هایی که آماده شده را تحویل خواهیم داد . دستگاه‌های خدمات رسان طبق مصوبه شورای عالی مسکن اگر تا یک ماه دستگاهی پاسخ ندهد مثبت تلقی می‌شود و هم اکنون دغدغه اصلی انتخاب پیماکاران و مشاوران است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پروژه ۱۵ هزار واحدی چیتگر را جزو اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در تهران دانست و گفت : تاکنون ۹۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران ثبت نام کرده‌اند .

    خلیل محبت خواه در مراسم آغاز ساخت پروژه ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مجموعه چیتگر تهران خاطر نشان کرد: از روزی که این پروژه به عنوان کلنگ‌زنی مطرح شد عملیات پی ریزی را آغاز کردیم . تاکنون ۹۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند و تا پایان هفته عملیات پالایش به اتمام می‌رسد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : برای ۴ سال زمین برای ساخت آماده شده با هماهنگی سایر ارگان‌ها زمین‌هایی که آماده شده را تحویل خواهیم داد . دستگاه‌های خدمات رسان طبق مصوبه شورای عالی مسکن اگر تا یک ماه دستگاهی پاسخ ندهد مثبت تلقی می‌شود و هم اکنون دغدغه اصلی انتخاب پیماکاران و مشاوران است .

     




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران